Tid för skörd!

... Av äpplen!
Hela 18 liter äppelmos fick jag och mamma till idag. Det lär ju räcka till några portioner gröt i vinter det :)


Just nu sitter jag och läser och läser. Faktiskt riktigt intressant bok om Stress. Börjar klarna mer och mer för mig vad jag vill få ut av min utbildning nu faktiskt. Att få jobba förbyggande mot stress och missbruk skulle vara riktigt intressant och lärorikt. Tror jag kommer vilja satsa på det. Eller så får det bli forskning inom folkhälsa. Har även starka funderingar på att läsa vidare nåt år till och därmed få en master examen. Efter en sådan kan man inte begära så mycket mer!:D

Nä nu ska det läsas vidare innan jag ska krypa till kojs. Milton trivs här i kökssoffab han med. Ligger på rygg och gosar ner sig riktigt ordentligt. Har lite myspys här vi nu med tända ljus på bordet och grejer. Mysfaktor på hösten!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0