Nya träningsskor!

... Igår efter att jag och Johanna pluggat var vi ut och gick en sväng. Passade på att springa in på Team Sportia och testa lite löparskor. Behöver verkligen ett par nya gå/löparskor nu! Hittade ett par som var riktigt sköna men köpte inga ändå. Tur var väl det! Nu hittade jag ett par skitsnygga till bra pris på sportamore istället! Nu har jag ju inte testat dom då men de såg i alla fall riktigt sköna ut. Plus att jag testade skor från adidas igår i det stuket och i samma storlek så jag hoppas det blir bra :)
 
... Nu är jag hundvakt till Anjapanja medan mamma är till optikern. När hon är tillbaka ska vi brassa mot finnfara och göra äppelmos! Äntligen, gudagott till havregrynsgröten!! :)
 
Annars kommer väl dagen att bestå av tentaplugg.. Hualigen på torsdag gäller det!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0