Något lånat..

.. Något blått!
Försöker få in lite blått i köket och igår när vi var på owes efter skolan kunde jag inte hålla mig från att köpa en kudde som jag spanat in så länge. Blev även nya blomkrukor med blåblommigt mönster. Nu blev jag ju även sugen på att klä om soffan i något blå/vitrandigt tyg så får se om man hittar något fint sådant!:)

Nu ska jag slänga in köksmattan i tvätten ( missarna hade lämnat en icke så smickrande kräka på den i morse..) innan jag åker och hälsar på farmor en sväng.


Bild på nya kudden som hamnade i kökssoffan, i fönstret står de nya krukorna :) fixade även en höstig variant av ljusarrangemang till vardagsrummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0