Mååndag!

... Då har veckan jag längtat sååå efter dragit igång!! På fredag åker vi ääntligen!! :):)
 
Snart ska jag iväg och klippa mig, såg en skylt om "elevklippning" på stan senast och tyckte det var kanon eftersom att jag ändå bara klipper topparna så orkar jag inte slänga ut halva studiebidraget på klippning! Ska bli så skönt att känna sig lite fräsch i håret igen. Maj var senast jag klippte mig!
 
Har precis druckigt lite te och ätit en macka nu. Gud vad te är så mycket godare såhär på hösten. Skulle vilja ha vårtet från Brunkullan nu.. Nä det måste beställas!! Synd att det inte säljs här i närheten någonstans. Det är verkligen jättegott :)
 
Igår vare broder här också och hjälpte oss att få igång hdmi mellan datan och tvn. Fick nämligen bild men inget ljud innan. Det var en massa uppdateringar som skulle göras så efter många om och men funkade det! Perfekt!
 
Nä nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan dra mig neråt stan och frisörstolen!!
 
Ha en fin måndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0