Yoga..

... Har precis kikat lite på tv nu efter att jag kom hem från ett pass yoga på sporthallen. Så underbart skönt! Absolut veckans höjdpunkt. Ska börja yoga lite själv hemma också så det blir mer än en gång i veckan. Skulle kunna gå på yoga varje dag. Det gör så gott för både kropp och själ :)
 
Idag har jag varit "ledig", har inte haft något i Gävle att åka till men man har ju alltid att göra ändå. Men idag har jag låtit huvudet vila och bara varit. Sov ut först så man blev riktigt utvilad, sedan har jag plockat lite här hemma och vart till Finnfara och hälsat på.
 
Imorgon ska det dock pluggas en del! Får väl ta igen dagens läsande imorgon. Sedan kommer älskling hem på kvällen. Underbart!!
 
... Fick hem klänningen från Nelly idag! den var väldigt fin och precis som jag tänkt mig :) Så den kommer att bäras mycket, hoppas jag!
 
 
Trots att det bara är ca två månader sedan senaste gången jag tatuerade mig är jag redan sjukt sugen att göra min nästa.. Skulle vilja ha en ganska stor lotusblomma på sidan av höften. Lotusblomman står för bland annat för renhet, enkelhet, det kvinnliga, fruktbarhet och andlig makt. En känd symbol inom yogan också. Vilket är lite av anledningen till att jag vill ha just den blomman. Yogan har verkligen varit något som hjälpt mig och min kropp att komma i balans. Fick ju även höra av "andevärlden" när jag tog ett uppehåll med yogan att jag skulle börja igen. Sagt och gjort mormor :)
 
 
The last one. "En ändlös tid av kärlek trevar sig fram. Inga kan älska som vi. 2010-06-10" My love ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0