Urkig måndag..

... Ja det är väl ungefär så den började skulle man väl kunna säga.
Vaknade och låste efter att älsklingen åkte iväg till Stockholm tidigt tidigt i morse och hade svårt att somna om efter det. Hade något så otroligt ont i kroppen att det var svårt att böja på både fingrar och rygg. Minsta rörelse gjorde ont som satan. Sånt man får ta om man blivit nojjig för allt som har med mediciner och hormoner att göra det senaste året.
Feber har man nog antagligen haft i natt också. Vaknade med ett afrokrull som hette duga från att ha plattat igenom hela håret igår. Alltså har det kallsvettats något rejält inatt. Feberkänslan satt kvar fast termometern visade normala gradtal tills att jag tog ipren när jag vaknade och gick upp. Hemskans natt. Hoppas på att vara piggare imorgon för då måste jag verkligen ta mig upp!! Ska till skolan på föreläsning, klädförsäljning, grupparbete och en fältstudie. Så fullt upp imorgon må jag säga!
 
 
.... Råkade klicka hem en klänning från Nelly nu ikväll. Var nära att slänga ett par skor i varukorgen också men hejdade mig i sista sekund!
Gillade verkligen denna klänningen då båda mina tatueringar som jag har på sidan av revbenen kommer att synas i den. Sen att den har transparenta detaljer och svart spets gör ju bara saken ännu bättre! Rebecca Stella for Nelly, var "märket" på den :) Kommer bli grym nu då det vankas partaj i allhelgonatider! :)
 
 
... Nej nu ska man väl krypa till kojs så man verkligen kommer upp imorgon också. Ser fram emot klädförsäljningen som kommer äga rum på skolan! Det är föreningen för oss Hälsopedagoger som säljer kläder med "vårt" tryck på. Så då måste man ju passa på! Måste ju visa allmänheten att man är en hälsopedagog! ;)
 
Godnatt allihop!
 
The dress!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0