Oopsi!

... Nu har det varit glest med uppdateringar ser jag!
Men kan ju säga som så att det inte har hänt speciellt mycket på senaste tiden. Pluggar, jobbar, tränar och pluggar och pluggar kan man väl säga att jag gör på ett ungefär. Ska bli riktigt skönt att det snart blir lite av ett jullov! Är ju faktiskt inte sååå himla långt kvar till december :)
 
Imorgon har vi sista rycket i pågående kurs som handlar om fysisk aktivitet! Ska bli väldigt skönt att avsluta denna kurs må jag säga.. Frågan är hur roligt det kommer bli att påbörja nästa som är en pedagogik kurs..Hua mig.
 
Har en ganska stor redovisning imorgon och denna vecka har verkligen varit köttig så i helgen kommer jag verkligen njuta kan jag tala om!
 

 ... På tal om något helt annat så är det snart även dags för besök hos min reumatolog. Hoppas verkligen att proverna är på min sida och att jag slipper börja äta medicin igen. Jag mår ju faktiskt väldigt bra utan den där medicinen även om man såklart har sina dippar ibland. Har på senare tid börjat fundera tillbaka på hur det var när jag kände av min sjukdom som allra mest. När jag inte tog mig upp på morgonen och svimmade av smärtan. När jag inte kunde gå själv och var konstant trött. Idag förstår jag inte hur jag klarade av det. Att jag ändå tillslut tog mig till skolan och gjorde det jag skulle. Jag klarade av att gå i skolan i samma takt som de andra även fast läkaren sa att jag troligtvis skulle få gå om en årskurs då detta tär så mycket på kroppen och psyket.
 
... Det har många gånger varit jobbigt att ha en sjukdom som inte syns. Man ser inte på mig idag att jag är sjuk. Det gjorde man inte förut heller om jag inte befann mig i ett skov. Detta medförde många gånger att människor i min omgivning inte hade någon förståelse för att jag inte orkade eller klarade av vissa saker. Detta gjorde sig påmint när jag jobbade förra helgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0