Juleköp..

... Redan i oktober! Haha. Så pass länge kunde jag hålla mig i alla fall. Nä var faktiskt tvungen att slå till nu på två stycken vita elljusstakar från Nusnäs då Jotex hade 150kr rabatt på ett köp. Tycker de är så hiimla fina! Kommer bli så söta i köksfönstret till advent! :)
 
I helgen har jag och Johanna bland annat varit till Rättvik på marknad! Himla roligt och oj vad vi promenerade den dagen! Hittade en massa fint. Blev mycket ätbart så som skorpor, glögg, kola, nougat och liknande. Köpte även lite ansiktsvård och massageprylar. Och inte att glömma, ett par ulltofflor! Huur sköna som helst. Kommer användas flitigt i vinter! :)
 
Nu ska jag runda av denna dag och krypa ner i sängen. Skönt ska det bli!
 
Ha det så bra! ♥
 
Elljusstake Nusnäs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0