Tisdag.

... Gud vad dagarna bara springer iväg nu! Tycker inte man hinner med något fastän dagarna är ljusa och härliga mesta tiden av dygnet. Idag har jag haft besök av Elin och lille Milton. Blev en massa prat och mys och sedan en långprommis! Åkte även till Johanna och hälsade på henne då hon har börjat jobba på bageriet i Växbo nu igen. Då vet man att det är sommar!

Imorgon ska jag äntligen klippa mig! Ska bli såå himla skönt. Behövs verkligen om man säger så. Blir även simning och förhoppningsvis lite fönsterputsning också.

I helgen väntar Stockholmsliv med mammi pappi och älskling. Ska hälsa på faster med familj och fira kusin som tar studenten! Tänk att det är hela 2 år sedan man tog den själv, tiden veeerkligen springer iväg alltså!


... Har även nu kommit fram till vilken hudvårdsserie jag ska börja med. Det var ju på tiden! Det blir varken Secuvie eller Rosenserien. Var på marknaden i lördags och köpte en morotskräm till ansiktet med massa vitaminer och karoten i. Jag som aldrig får någon färg i ansiktet och för det mesta ser blek och glåmig ut fick verkligen en vitaminkick! Tycker jag har fått tillbaka lyster och framför allt, färg i ansiktet! Superhärligt verkligen. Krämen köpte jag av en kvinna som håller till i Söderhamn och tillverkar produkterna själv! Hemkokat.se, hon har verkligen mycket att välja på! Så av henne tänker jag införskaffa både rengöring, ansiktsolja och ögongel.



Sommaren 2010. Bästa sommaren i mitt liv, student + att jag träffade mannen jag vill leva med resten av livet ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0