Pluggångest!

... Ja nu råder det sjuuukt mycket pluggångest här hemma.. Har laddat upp med kaffe så det smäller om det för tänkte nämligen bli klar med alla uppgifter tills imorgon. Det vore så jädrans skönt! Orkar inte bry mig om vad det blir för betyg på detta moment, bara det blir godkänt så är jag sjukt nöjd så nu jäklar ska jag blåsa på så jag blir klar med skiten! Tråkigt ändå att man känner så eftersom att jag faktiskt tycker att det vi läser om är intressant.. Kostvanor och näringslära ur ett hälsoperspektiv.


Jens åkte till Stockholm igår så nu är det tomt här hemma. Hade en riktigt bra helg i fjällen och det som hände där får stanna där helt enkelt höhö.

Igår var det superhärligt väder här i Bollnäs så vi var ute hela dagen och götta oss. Grillade korv och jäste i solen! Myspys :)

Hämtade hem min cykel idag från servicen också! Det var på tiden, den har stått klar i nästan en månad! Dock hade den skyltat bra sa personalen för de hade sålt ett gäng sådana cyklar då folket blev förtjust i min rosa pärla och ville ha en sådan! Hihi.


Sjösala, Amanda heter min cykel :)


Nä åter till plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0