Onsdag.

... Känner smått paniken komma krypandes i och med att det redan är onsdag idag! Måste alltså läsa klart en bok och skriva recension på skiten tills imorgon helst.. Hualigen. Varför ska man envisas med att skjuta på allt så länge det bara går?

Klev upp likt en zoombie i morse, trött som tuuusan! Var nära att sova över en gång också men vaknade av mig själv igen. Pallrade mig upp, slängde i mig lite frukost och gjorde mig klar för att cykla ner till tandläkaren. Då ringder dom och säger att tandläkaren jag ska ha är sjuk. Andra gången nu som min tandläkartid måste skjutas upp pga sjukdom och jag som har hål!!! Vill liksom att dom ska täckas igen och återställas..

Lite kaffe i soffan till läsningen nu innan det är dags att fara till Söderhamn och plugga vidare. Sedan på eftermiddagen ska det simmas!



På lördag är det final i ESC! Hoppas vi kommer långt!




Myshörnan på inglasade blev klar igårkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0