Kicka igång!

... Ja nu ska det kickas igång med gruppträningar igen! Tappade ju stinget ett tag och satsade mer på promenader men nu ska jag komma igång igen tänkte jag! Fick mersmak ikväll nu när jag och Myran boxades! :) det är ju så kuuul!

Så nu klickade jag hem ett nytt träningslinne och ett par inneskor också.
Ett par inneskor var jag verkligen i behov av! Det är ju så drygt att behöva tvätta skorna till varje pass om man har haft dem utomhus. Men nu så hittade jag ett par Nike till pangpris på Sportamore som det fick bli! :)


Ett rosa linne och vita skor, båda från Nike! :) Supernöjd! (Förhoppningsvis när de kommer också!)


Sen innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara hylla en sak, babyoljan!
Satan vad mjuk och härlig man blir om man smörjer in sig med den efter man duschat! Sen lukatr man ju så gott också, vem tycker inte att små bebisar lukatr gott liksom?! Ååh, underbart! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0