En längtan..

... Efter sommaren!
Nu får det vara nog med detta
ruskväder! Jag vill ha sommar och sol.
Tänkl att få göra i ordning uteplatsen för lite sommar. Skulle helst vilja ha nya utemöbler och olja in terassen till denna sommar. Sedan plantera lite blommor i stora fina krukor såklart.

Har kollat in ett superfint möbelset från jysk som jag skulle vilja ha!


Geee mig!!!

Undrar jag när det börjar bli tid för att olja in terassen och kunna sätta ut lite blommor.. Lär väl bli tidigast juni antar jag...

Var in på Dollarstore med Johanna här om dagen. Kunde inte hålla mig längre från att köpa den mysiga termosen som jag spanat in huuur många gånger som helst när jag varit där. Fick nys om den i ett nummer av Leva & Bo och har sett den där i tidningen lite då och då och suktat efter den. Så lämpligt att kunna hälla över lite kaffe i en termos om man ska sitta ute nu till sommaren, slipper man ta med glaskannan till kaffebryggaren ut.


Såhär turkos och fin är den med ett blommönster på!


Idag väntar en späckad dag av plugg inför seminariet som äger rum på fredag. På fredag ska jag även på ikea med mamma Monica och lilla Ella! Blir lite små inköp till inglasade då för ett projekt som är på gång där ute! Tjoho!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0