Tröttmössan..

... Sitter stadigt på huvudet nu!
Var uppe tidigt i morse, klockan stod på 5.30. Föreläsning i Gävle stod på schemat mellan 9-12, sedan gruppträff 12-13 och sist seminarium 13-14.30. Efter det var man lagomt mör i knoppen må jag säga! Fy tusan. Fick knapra naproxen för att undvika migränen jag kände kom smygandes. Och jag lyckades hindra den! Hallelujah!

Mötte Isabelle på stan när jag var klar på skolan så vi tog en kaffe på Waynes innan det var dags att pysa hemåt Bollnäs kl 16. :)

När jag kom hem var det till att snabba sig och plocka undan lite och trycka på kaffebryggaren. Mamma, pappa, bror, Monica och Ella kom på besök nämligen :) Fikade och umgicks tills det var läggdags för lilla Ella.

Dammsugaren åkte fram och sedan dök fru Andersson upp. Vi mös ner i soffan till Cast away, snyft!

Lagom intensiv dag må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0