Tjohoosan!

... Sitter och velar fram och tillbaka om man ska ta och krypa till kojs eller inte.. Missade ju Familjen annorlunda ikväll och den reprisen börjar nu kl 00.00.. Hmm blir nog lite tv-tittande ändå. Gud jag vet inte när jag var uppe såhär sent själv senast! brukar alltid lägga mig tidigt för att jag lätt blir så sömnig så här dags. Men idag har jag hållt igång!

Började dagen med att vara hundvakt åt Anja medan mamma var iväg och handlade, pluggade även lite hemtenta. Sem var det min tur att åka iväg och handla lite. Sedan blev det Finnfara och käk. Lilla Ella kom även på besök då hon behövde barnpassning ett tag. Så vi kikade på bollibompa och busade! Bollibompa var ju bättre förr kan jag ju konstatera med risk att låta aningen bitter. Hehe, men visst var det väl så?!

Skulle verkligen behöva en riktig fuktbomb till ansiktet. Det är så himla trist när man återfuktar och återfuktar för att sedan lägga concealer och få torra hudflager i hela ansiktet!!! Blir galen!! Jäkla torra vinterluft!
I need a miracle..

Nä nu börjar Familjen Annorlunda så jag ska försöka kika på det!
Imorgon ska Milton till veterinären och bli snaggad! Han har så mycket tovor under magen stackarn.. Så blir nog skönt för han att slippa dom!


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0