Tidig morgon.

... Bestämde mig för att ställa klockan några timmar innan det egentligen var nödvändigt idag. Jag tycker det är så skönt när man slipper stressa på morgonen. Man hinner liksom till och med ligga i soffan, kika på tv och dricka kaffe. underbart skönt!

Idag var första gången som jag la märke till att det är så himla ljust ute nu vid den här tiden!! Såå himla underbart sköönt! Nu är verkligen sommaren på väg och våren ja, den är väl här, eller? Jo vi säger så!! Det är ljust ute och fåglarna kvittrar. Nog är det vår allt :)

... Idag blir det jobb fram till kvällen, sedan funderar jag på att åka och hälsa på mor och far :) Jo så får det bli!


.. Imorgon blir det ett pass nordic power på morgonen med kusin och sedan ett yogapass på eftermiddagen!



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMBLOPPI

BEESÖK MIN BLOPPIS!

Kilklackar, klackar , converse kläder osv

MASSOR

2012-03-06 @ 18:06:06
URL: http://stockholmsbloppis.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMBLOPPI

BEESÖK MIN BLOPPIS!

Kilklackar, klackar , converse kläder osv

MASSOR

2012-03-06 @ 18:06:06
URL: http://stockholmsbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0