Ny vecka!

.. Helgen har varit grym. I fredags var det bandy och vi vaaann!! Tre raka segrar mot Broberg tog oss till semifinal! Hoppas verkligen att det blir studenternas i år igen!! :) Efter bandyn åkte jag hem till Johanna och Marcus och tog det lugnt. Kollade på en film som hette Red state. Satan vilken psykfilm! Helt galen..

I lördags var det lugnt fram till kvällen då det vankades personalfest i Freluga med Gigantengänget! Blev en väldigt rolig och trevlig kväll. Vi åt mat, lekte lekar och tävlade. Jag och Jens vann en varsin skumpa ;) Moaha.

Nu har jag precis kommit upp efter en jobbig natt/morgon. Älskling åkte ju iväg vid 3.30 och efter det började det kämpiga. Att somna om utan att skita på sig i sängen av skräck! Huhu jag FATTAR verkligen inte alltså. Det är alltid värst just när han åker på natten. Under veckan går det rätt skapligt att somna om kvällarna och jag sover hela natten.
I natt vaknade jag av en stooor smäll!!! Vet inte om jag drömde eller om det verkligen var nåt som small.. Sen drömde jag en massa mardrömmar såklart.. När klockan var 5.30 kunde jag somna om igen och klarade mig från fler mardrömmar. SKönt!


Nu sitter jag och taggar för ett pass core på sporthallen! Ska bli otroligt skönt! Hoppas jag slipper få sån grym träningsvärk som förra gången.. :P

.... Efter träningen blir det Gävle för gruppträff i nån timme. Ska planera ett bildspel som vi ska redovisa för klassen om någon vecka. Bildspelet ska som jag förstår bara innehålla bilder och på så sätt få fram det budskap vi vill visa. Det ska då ha med beroende och missbruk att göra.

Faktiskt en riiktigt intressant och spännande kurs vi läser nu. Detta är något jag skulle kunna tänka mig att vidare utbilda mig inom och sen jobba med. Vet inte riktigt om jag skulle kunna se mig som en drogterapeut men kanske lite inom forskning om beroende eller nåt.

Nä nu blir det frukost så jag hinner smälta den innan coren så den inte kommer upp igen, uäk! Huhu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0