Nattuggla!

... Även om 04.18 kanske räknas som tidig morgon ändå. Anledningen till att jag är i farten såhär tidigt är för att jag ska hämta upp min man på stan när han kommer med bussen. Det har ju varit bandy i Lidköping igårkväll och då var det en del av Bollnäs som åkte dit kan man säga :) Hehe. Dock blev dte en tung förlust.. Gäller att vi vinner på söndag hemma nu annars blir det ingen sm-final i år. Vore ju skittris om det inte blev nåt!!!!

Så ja, vid 5 kansker vi är hemma här igen båda två då, sen ska vi iväg på angeltävling till kl 8. Haha herrejösses sover väl som två stockar där borta. Speciellt Jens som inte sovit nåt på hela natten!

Men det ska väl gå!
Nu ringde han så bäst jag kilar dååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0