Kattskit!!

... Så har min dag börjat!! Faaaaan alltså.
Skulle med tåget nu 7.40 men trodde jag gkömt mobilen hemma, aja tänkte jag. Den får väl ligga där då bara jag hinner med tåget!! Skyndade mig som en idiot för att sedan komma på att jag ju har telefontid med läkaren idag. Alltså måste jag ha mobilen med mig!! Var tvungen att vända hem och missa tåget. När jag sedan kommer hem hittar jag inte mobilen här hemma. Märker sedan att den ligger på sätet UTE I BILEN. Maximal otur! Fyt fan alltså, nu kan det bara bli bättre..

Ska försöka hinna med tåget som går 8.50 nu då istället! Hoppas det går vägen!


Idag när jag kommer hem ska jag laga gomat! På riktigt! Mums mums muuuuums, hemmagjorda biffar med potatis och sås! Ååh det är typ det bästa som finns! :)

Ska även ut och ta mig en promenad med kusinis!

Nä nu är det väl dags att man förbereder och är redo att åka I TID denna gång.

Ha en fin dag! :)



Längtar föresten nu tills mina solglasögon från Pilgrim anländer som jag beställde från Campadre. Kan verkligen rekommendera den sidan! Helt galet bra rabatter på fina märken! idag tillexempel är det över halva priset på smycken och klockor från DKNY. Jättefina klockor! I stil med Esprit och Dolce Gabbana.

Vill ni bli medlem ni också? Det kostar inget! Klicka HÄR! Den enda negativa är att det är otroligt beroendeframkallande, på ett bra sätt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0