Freedag!!

... Äntligen fredag och mindre än 12 timmar kvar till helg! Påväg till Gävle nu för föreläsning, sedan blir det jobb 15-19 så hinner hem och käka och svida om emellanåt :) SEN mina vänner är det heeelg!!! Åh ska ha soffhäng gånger tusen när jag kommer hem från jobbet :)

Imorgon är det bandy och melodifestivalen! Spännande båda två såklart! Drömde inatt att villa tog hem första semimatchen men så får det icke bli!:)

Måste hinna med en heel del plugg i helgen också, tyvärr. Adlibris är ju så seeg med att skicka ut böckerna så hoppas innerligt att jag får dem idag annars vet jag inte vad jag gör...

Föreläsningen idag handlar om medberoende. Spännande!
Kollade på Svinalängorna på film igår och fy satan, hemskt att det är så det ser ut i vissa familjer. Fler familjer än man kanske tror..

Ha en fin fredag!
Nedräkning till helg börjar nuu!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0