Torsdag.

... Att det är torsdag klingar fint! För det betyder just idag nämligen att Jens kommer hem från jobb och att jag efter arbetsdagens slut går på långhelg! Helt underbart!
 
Har en vääldigt gosig kisse i mitt knä nu som kurrar så det vibrerar i hela soffan. Milton har varit ute hela natten, ville inte komma igårkväll när jag lockade på honom. De brukar vanligtvis inte vara ute på nätterna men detta händer kanske 2-3ggr/år, annars brukar de alltid komma när man ropar. Så lite orolig blev man allt! Men i morse kom han som ett skott när jag öppnade dörren :)
 
...Idag ska jag stå på vitvaror och kan som vanligt inte låta bli att bli liiite nervös!! Nu har ju sommarrean dragit igång och semesterfirarna är många som är ute på shoppingtur, så hoppas att det går braaa :)
 
Solen tittar fram idag också, det kan den gärna få göra på lördag också då det troligtvis blir parken :) Bara det inte spöregnar, då tappar man suget lite granna :)
 
På lördag ska vi även på husvisning och efter det väntar en babyshower för min kusin som väntar barn om en månad! Supermys!!! :):)
 
Ha en fin dag!  ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0