Ruullar

... Dagarna bara rullar förbi! Med detta konstiga väder ute blir det inte mycket gjort. Var på Mobackes idag med Johanna och Linnea i hopp om att hitta alla blommor inför sommaren. Men är man rätt okunnig och behöver lite hjälp så ska man inte åka dit en helgdag då alla andra också ska dit.. Packat med galna blomtanter överallt så hittade aldrig på någon att be om hjälp så kom därifrån lite halvt tomhänt. Hittade i alla fall blommor till bron och ett fågelbad.

På eftermiddagen åkte jag till Finnfara och spenderade kvällen där med la familia, åt plankstek och fikade. Blev riktigt fint väder nu på kvällen så när jag kom hem passade jag på att olja in utemöblerna. Får nog köra en sväng till med penseln imorgon. Hoppas även på att hinna med att olja in hela terassen då och att klippa klart gräset!

Vill ha klaaaaaaart på terassen så man kan sitta där och njuta!!

Nu blir det nåt avsnitt av Tre kronor och sedan hoppar jag i säng för imorgon väntar tandläkaren. Hua!




Lavendel fick det bli i krukan på bron, luktar himla gott!


Blomlådorna kom upp igår! Blev lite mer liv där ute då. Imorgon ska det fixas nån blomma till gummikrukan. Vet inte riktigt vad jag vill ha? Sen ska den fula fnöskiga altanen oljas in!


Det nya lilla söta fågelbadet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0