Helgen!

... Helgen har bara rusat iväg och har varit supermysig!
I fredags åkte jag, Jens, mamma och pappa till Stockholm för att fira kusin som tog studenten. Det ösregnade hela dagen men inte gjorde det nåt! Vi hade så trevligt så. Så ett stoort grattis till dig igen Jennifer!!! Ååh, önskar man fick ta studenten fler än en gång... Flashbacks!

Idag har vi flängt runt och shoppat lite, blev inte så mycket för min del faktiskt. Ett linne, ett par skor och lite annat små krams men nöjd och glad är jag för det!

Natten spenderades på Best Western och idag började vi dagen med en feet hotellfrukost!

Nu har jag tänt doftljus i heeeela huset så det luktar uunderbart gott här hemma! Nu blir det mys i soffan framför dumburken resten av kvällen!


Håller även på ett planerar in en weekend i Åre i höst! Kommer bli toooppen!!!! ♥


Superfint linne som jag hittade på BikBok!


Kusin Jennifer som nykläckt student!!


Just nu ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0