Helgen

... Helgen har som vanligt bara flugit förbi och man vet knappt vad man hunnit med och inte. I fredags blev det en lång cykeltir med Johanna till Växbo. Vi hälsade på Johanna i bageriet, fikade lite och kikade in i Bäcks lantbod. Köpte ett badsalt och doftljus där!

I lördags åkte jag till Finnfara och blev bjuden på grillat. Kusinerna med familj från Sthlm var även de där i sin stuga så blev även ett besök där!:)
På kvällen följde Jennifer, kusin, med mig tillbaka in till Bollnäs. Så vi satt ute på inglasade med filtar, tända ljus och en massa skvaller, shots och drinkar halva natten :) väldigt trevligt! Var lite mörbultad båda två när vi vaknade i morse så blev soffhäng hela dagen! Skönt :)

Nu har jag precis krypit ner i sängen och ska försöka sova lite. Imorgon blir det en tripp till Gävle för att lämna in helvetestentan! Sen så är det sommarlov!!:)

Tog ett bad nu innan jag la mig och testade det nya badsaltet jag köpte i helgen. Det var rosenblad och torkad lavendel i. Luktade supergott!! Mille badade han med. Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0