Effektiv dag!

... Igår hann jag verkligen med en hel del! Dagen började med ett tandläkarbesök och borrning, hua! Sedan pös jag iväg och hälsade på farmor en sväng, så roligt att sitta där med henne och hennes väninnor och hära vad de pratar om som hände "på deras tid". Sedan blev det tandläkaren igen men då var jag endast sällskap och stöd åt Elin :)

... Sedan cyklade jag hem igen (vääldigt bra cykwlväder igår!), och så kom broder och Ella på besök. Så vi åkte till wirens tärdgård så jag kunde färdigställa projekt blommor för denna sommar. Fick jättebra hjälp där och blev supernöjd med resultatet!!

När bror och Ella åkte hem satt jag ute och tog det lugnt ett tag innan Johanna och myran hörde av sig och ville simma så då var det bara att greppa styret mot sporthallen och dra några längder.

Efteråt blev det mat och lite drinkar på mysiga Cielo med Johannorna.Fick bli entrecote med rosmarinsmör, sås och klyftpotatis. Riiiiktigt gott var det! Verkligen superbra mat!

... Efter det cyklade vi hem till Johanna och myste på med lite skvaller, cider och popcorn :)

Som sagt, väääldigt effektiv och rolig dag!

Idag vettetusan vad som händer och sker, kusinerna kommer iaf! Ska bli riktigt trevligt! Sedan måååste jag klippa gräset. Får dra på mig bikinin och sololjan och hoppas på lite bränna så går det nog bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0