Måndagkväll

... En negativ sak har jag nu upptäckt med att blogga från iPad. Det går inte att lägga upp bilder! ( förutom de man har i arkivet på blogg.se)? Eller är det jag som gör fel? Hmm aja..
 
Åkte iväg och pantade vårt berg till burkar och petflaskor. För pengarna blev det ett berg skithuspapper typ haha. Serla det ska va, mycket viktigt! Nu blir det nog lite poppa popcorn och mys i soffan, det är typ vad jag har ork till nu! Finvädret försvann btw, nu är det kyligt och gråmurrigt ute.. Svenska sommar.. 
 
Nä nu ska det sneglas på Lotta på Liseberg!
 
 
Det får väl bjudas på en gammal bild då! 
Jag och Jens förra sommaren då vi åkte med Warren :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0