Helgen!

Åååh jag äääälskar när man skrivit klart ett inlägg och allt bara försvinner!!! AAAAAAAAAARGHHHHH!!!!!
 
 
... I fredags flängdes det runt en hel del på stan för att fixa lite inför lördagens trevligheter som bestod av en baby shower och sedan grillkväll med tjejerna! :) På fredagkväll blev det soffmys då det spöregnade ute hela natten.. Mysigt det åh :)
 
... På lördagen började vi dagen med att gå på husvisning! Verkligen supermysigt hus i grunden. Behöver dock lite nya tapeter, golv, målning och nytt kök och badrum så småningom. Låg verligen superfint alldeles vid älven med eftermiddags- och kvällssol! Ser framför mig ett långbord där på en midsommarafton! ååh :) Vilken dröm!
 
Efter visningen pyste jag vidare på en baby shower för kusin Johanna i Finnfara! För er som inte vet vad en baby shower är så är det en amerikansk tradition och i USA är det vääääldigt stort! Man firar att någon ska få barn och detta innan babyn kommit. Det är kvinnorna som firar och inga män brukar vanligtvis vara med under cermonin :) Vi åt/fikade, tävlade i frågesport, gav presenter och munnarna gick såklart under hela tiden! Mycket trelvigt hade vi!! :)
 
På kvällen kom tjejerna över hit så vi grillade/fikade och drack lite goda drinkar och hade det allmänt mysigt :) Jag och Linnea dansade (bokstavligen), ner på krogen senare på kvällen och där var vi fast på dansgolvet tills de stängde kan man säga. Mina fötter var som två blåvalar när det var dags att trampa hemåt! Invigde ju mina nya killer heels!
 
Igår, söndag, var det verkligen en söndag i vilans tecken. Städade och tvättade undan berget i tvättkorgen visserligen men annars blev det mest häng på soffan och läsning i sängen :) Mycket mys :)
 
... Idag är jag ledig och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir nog lite städ och plock antar jag. Kanske pyser iväg och handlar lite nödvändigt. Läsa ska jag också göra. Just nu läser jag Isabellas hemligheter av just Isabella Löwengrip. En väldigt bra bok! Man får en sådan push när man läser den :) Massa bra tips för att vara nöjd och att lära känna sig själv :)
 
Ha en fin dag! ♥
 
Drömde inatt att jag var gravid och hade en baota kula till mage! supermysigt ju, blev faktiskt besviken när jag vaknade och det inte var sant.. (Hoppas du läser detta Jens ;) ) ♥
 
Bildregn från helgen. Avslutar med en bild på skorna jag dansade in i lördagsnatt! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0