En morot..

.. På ett ungefär!
Inledde min sjunde dag i rad på jobbet idag och imorogn tar vi den åttonde! Sedan skulle det ha blivit långhelg men tog på mig ett extrapass på söndag också och med det sagt och gjort så har jag unnat mig en ipad! Blev en vit 16gb med ett rosa (såklart) skydd till! Dock har den inte anlänt ännu men om nån vecka borde den komma. Måste ju säga att jag har länge varit emot ipad, eller ja inte emot men jag har inte sett något nödvändigt i apparaten i alla fall. Men efter att länge har funderat på en mini laptop tog jag mitt förnugt till fånga och det fick bli en ipad istället. Så mycket lämpligare att ta med sig överallt, och lätt att handskas med! Sen är det ju lämpligt att ha med till Gävle då man pluggar :)
 
Så nu längtar jag tills den kommer!!
 
Åh vad jag drömmer mig bort i både hus- och bröllopstankar nu om dagarna! Ge mig nåå av det dååå! :)
 
 
Min nyfunne vän! (snart iaf)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0