Uppe med tuppen!

... Eller nä fan, jag vaknade nog till och med FÖRE tuppen idag! Blev väckt av en otroligt gosig liten lurv. Har nog aldrig varit med om att Felice varit så gosskjuk på morgonen nångång. Han la sig bredvid mig med sitt hvud på kudden och kurrade högt som en gräsklippare. Låg och rullade runt och tog med tassen på mig och naggade och puffade med nosen. Så det var väl bara att lyda order och gå upp då! klockan var 06.27.. Hade ställt klockan på nio så jag behöver ju inte ha brådis idag direkt. Rätt skönt att komma upp i tid! Då hinner jag plugga lite oså.

Har gjort en brasa nu i kaminen och bryggt lite kaffe! Sitter i soffan med morgonrock och teddyfilten jag köpte igår. Rätt mysig start på dagen må jag säga! Det som dock gjorde det hela lite avtändande var att jag nyss var in och betalade räkningar. Det är aldrig kul!

Kom på nyss att jag verkligen äääälskar känslan av nytvättade handdukar att torka sig på, eller varför inte nytvättade lakan att krypa ner i! Ååh, hur kan man inte älska känslan av nytvättat?!



Detta doftljus kanske vore något för mig! Hihi! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0