Speedad!

... Av allt kaffedrickande! Sen jag blev student har jag nog mer än dubblerat mina koppar om dagen! Nu på kvällen har jag druckit 2 stora tekoppar med kaffe. Alltså fyra vanliga. Och ja, man blir ju faktiskt piggare! Plugga plugga pluuggaa heeela natten lalalala nana yeah! Fy fan vad kul! Nja.


Idag när jag kom hem från Gävle så gjorde jag mig lite köttbullar med sås och potatis. Allt från grunden! Herregud säger jag bara vad mycket godare mat blir när man gör ALLT själv, istället för att köpa euro shoppers pulvermos och mamma scans köttbullar med pulversås. Uek! Nä ska det lagas mat ska det fan lagas också!


.. Nu har jag precis tagit mig en lite pluggpaus och bäddat rent i sängen och slängt in lite tvätt i maskinen. Hade behövt dammsuga också men klockan var lite väl mycket för att släpa fram den nu såg jag hihi så det får bli imorgon! Sen så är det fint i hörnen när sambon kommer hem!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0