Som vanligt igen!

... Nu är det sig likt i köket igen efter att julen dansat ut!
Nu vill jag gärna ha vår också! Känns som att vintern ändå är över på nå vis när julen är över. Nu är det ju inge snö heller så, skittrist!

Skulle vilja hitta ett par nya fina gardiner till köket, gärna i någon färg men ändå sådär lantligt och stilrentmysigt.

Matchen slutade 3-3, så ett poäng iaf! Riktigt fartfylld och spännande andra halvlek! Kul!

Nu blir det lite film innan jag kryper ner i sängen.

Ska btw börja med yoga igen! Gjorde ju det under två års tid på gymnasiet och nu när jag skaffat gymkort tänkte jag att yoga ska vara en rutin! Skitroligt!!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0