Slut!

... Ja nu är det slut med läsk, godis och fikabröd (fikabröd får dock ätas på födelsedagar..) eller egentligen så var det slut på det för redan en vecka sedan och jag har hållt mig i skinnet mina vänner! Jag som tidigare drack cola flera gånger i veckan!

Jag mådde så himla bra senast jag tog detta beslutet och gjorde samma sak fast då tränade jag inte så väntar mig snabbare och bättre resultat denna gång!:)

Det jag vill uppnå med detta:
- piggare och mer energi!
- gladare!
- bort med gäddhänget, bli lite fastare helt enkelt!

Höhö. Ska väl inte vara några problem va?

Var btw in på hälsokraft idag och köpte mineralfoundation från Sheer cover då min förra från Mary K tagit slut. Ska bli spännande att testa SC! Är jag morgonpigg imorgon bjuder jag på före och efter bild!

Godnatt!
<3

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0