Skönt men oskönt..

.. Att inte kunna somna om efter att älskling har åkt iväg till Sthlm på jobbvecka. Vet inte vad det är men jag känner mig alltid som en sårad och naken liten fågelunge i väntan på döden när han åker huhu fyyyaligen. Reagerar på varje ljud och är tvärsäker på att varje bil som åker förbi utanför är mördare och tjuvar som tänker stanna till!

Nä det är bara att inse, kommer inte somna om nu så lika bra att man går upp! En liten kopp te i soffan under filten låter ju faktiskt inte så dumt och vill jag så är det bara att somna om :)

... Idag blir det plugg med Johanna. Ska göra en presentation på en uppgift till seminariumet på onsdag! Kvällen bjuder på ett corepass! (har lurat med mig henne höhö)

Sen måste jag bara dammsuga idag! Man får katthår i munnen av att bara andas typ. Hårtussarna på golvet ska vi inte ens tala om! Nackdelen med långhårig katt är att man måste dammsuga varannan dag! Eller kanske är det en positiv grej? Alltid rent och fint höhö.

En bild på Milton och Felice från igårkväll. De hade kurat ihop sig i sängen. Såå sött! De trivs verkligen ihop. Precis som två bröder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0