Onsdag.

.. Dan före veckans bästa dag! Imorgon kommer äntligen sambon hem igen! Vill vill vill inte sova ensam en endaste natt till helst. Fyaligen, man tycker ju att man borde ha vänjt sig vid det här laget men icke!
Helgen kommer att bestå av bandy på fredag- derby! Edsbyn-Bollnäs! Sen ska det bakas på lördag inför söndag då jag blir ett år äldre. 21 är väl ingen ålder att fira direkt men jag tycker det är så mysigt att bjuda på fika och sitta runt bordet och prata och mysa!

Satans skitväder ute idag! inte ens missarna vill vara ute längre stunder. Lortiga blir dom åh!
Det snö-regnar..

Sitter och smuttar på en kopp kaffe nu innan frukost. Sedan blir det sporthallen och simma några längder med Johanna. Ska även hämta ut min klocka sen, måste komma ihåg det den här gången! Den hade tappat några strasstenar så lämnade in den på lite fix.

.. Sen tänkte jag hinna med att baka kakor idag! Rödkanter eller brysselkex tror jag de kallas för också. Det är iaf mördegskakor med socker runt kanten som är färgat med röd karamellfärg! Supergoda!


Mina go-hjärtan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0