Not my day...

... Dagen börjar med att jag upptäcker att min förlovningsring har trillat av fingret. Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!!!!!! Detta såg jag när jag kom fram till skolan i Gävle. Sprang runt som en galning överallt där jag gått men ingen ring.. Antagligen har jag tappat den på vägen dit. På bussen, tåget eller när jag gått till och från dessa. Faan helvetes jävla ankskit!!! Var snabb att ringa försäkringsbolaget och gjorde även en polisanmälan så snälla snälla medmänniskor där ute, ha liiite medkänsla och respekt om ni hittar den och lämna in den till snuten istället för pantbanken (även om pantbanken kan kännas lockande såhär i januarimånad.. huhu).


Var in till Petterssons guld och beställde en ny exakt likadan, men hoppas verkligen att den gamla kommer till rätta. Pengarna kvittar ju liksom för det är ju inte bara ett materiellt värde i ringen, den var ju med från start liksom..

Nä usch och fy, nu ska jag baka bort min lessamhet och sedan pysa iväg till Linnea på lite tjejmys!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0