Nattinlägg!

... Fick bli ett väldigt sent inlägg idag! Har nämligen varit klen mest hela dagen. Började dagen med att vakna med huvudvärk men den gick över då jag var på boxning med Johanna på förmiddagen sen efter duschen kom den tillbaks värre än någonsin.

Så resten av dagen låg jag och sov och kräktes om vartannat. Skiiitkul!
Bästa Jens lagade jättegoda kycklingrullader som jag äntligen kunde äta när jag vaknade runt 23.30. Då satte jag även igång att städa lite och baka tårtan tills imorgon som jag då inte hunnit och kunnat gjort idag.

... Men det gick det åh! Det enda som jag inte hann med idag som jag tänkt var att plugga.. Aja nya tag imorgon!

Imorgon (eller idag) fyller jag även 21 så det blir lite fikagäster här under dagen, myspys!

<3

Får se om jag kan sova nåt nu då! Har ju inte gjort så mycket annat än att just sova idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0