Musselsoppa!

.. Jag och älskling testade att göra musselsoppa till lunch idag, blev riktigt gott med vitlöksbröd till. Dock fegade vi ur båda två på musslorna och plockade ur dom efter några tuggor. Man vet ju liksom inte vad det är man äter riktigt, man rensar dom ju inte precis som med annan mat. Lite läskigt ju! Men smaken var prima!

Nu har Jens varit iväg och häntat matlådor då han åker iväg till Sthlm igen om nån timme bara. Själv tog jag en snabbis med dammsugaren och moppen så nu luktar det rent och fräscht här hemma!

Helgen har varit superhärlig!
I fredags var jag ut med tjejerna på lite galej och igår åkte jag och Jens häst och släde i Homna med min familj och släkt! Verkligen en mysig och unik upplevelse!:)

Imorgon drar allvaret igång igen, Gävle och högskola it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0