Lediga dag!

... Tänk att dessa lediga dagar har en tendens att bara springa iväg! Man hinner ju liksom inte med nåt tycker jag!! Idag var jag och Johanna till huddik en sväng och kikade lite. Fick med mig lite smått och gott hem. Tänkte lägga ut bild imorgon :) imorgon föresten har vi en väääldigt lång dag framför oss. Hua. Klockan står på 4.45 och sedan väntar både seminarium och föreläsning i Gävle.. Är inte hemma förän 12 timmar senare. Då blir det matlagning som hette duga! Hemmagjorda (såklart) köttfärsbiffar i sås och potatis tänkte jag ställa till med då, mums!

.. Ligger och smålängtat eller storlängtar faktiskt tills på lördag nu. Då blir det nämligen "halvåtta hos Linnea!", trerätters och en massa vin och tjejmys. Kommer bli gryymt!

Nej nu måste jag försöka somna annars tar man sig väl aldrig upp imorgon!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0