Hualigen..

... Fya det var hårt att gå upp såhär tidigt! Skolan drar igång nu i veckan igen och eftersom att Jens skulle åka iväg och jobba nu så passade även jag på att trippa upp samtidigt så att man inte riskerar att somna om.
Till och med småkissarna är trötta.. Hård morgon!

Lång dag idag. Dagen börjar med föreläsning på nya kursen och sedan tenta på eftermiddagen. Låter väl som en dag man skulle betala för va? Nooot.

... Längtar så sjukt mycket till imorgon då jag ska gå på första yoga-passet på sisådär två år snart. Ska bli riktigt skönt att kunna koppla av igen!

Igår fyllde jag ju som sagt år och dagen blev jättefin och helt perfekt. Vaknade upp med mannen i mitt liv och plockade lite här hemma innan familjen kom på eftermiddagen på fika! I presenterna gömde sig gosaker som pengar, presentkort, bok och brödlåda! Perfekt!

Fick presentkort på Åhléns av Jens så nu ska jag nog ta och köpa de där fina vinglasen som jag suktat efter länge.. Hmm jaa får nog bli så om man inte hittar något annat fint! En liten termos skulle även sitta fint att ta med kaffe i till skolan! Det är i alla fall ett köp som är säkert!



(Bild från google.) Riktigt fina va? :)


Termos från Vildmark, Åhléns.
Vildmark håller värmen riktigt bra, nästan för bra! Det blir aldrig kallt!



.. Fick ett sms av Jens nu, "15 grader kallt ute, burr!" Jaha, myyyyys. Får nog ut och starta bilen och skrapa rutor i god tid skulle jag tro!

Ha en fin dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0