Helt slut.

... Det är helt galet vad slut man blir efter en heldag på högskolan. att dagen avslutades med tenta gjorde ju inte en piggare direkt. Man blir alltid så tom i skallen efteråt! Sen var tåget ersatt med buss på väg hem vilket betyder tidsmässigt längre resa.. Somnade x-antal gånger på bussen kan jag tala om!

Hade tänkt att jag skulle krypa ner i sängen tidigt ikväll men så blev ju icke fallet ser jag nu när jag tittar på klockan.. Aja, får ju långledigt efter torsdag så då ska det sovas (pluggas).

... På onsdag kommer flickorna över på lite födelsedagsfika här hemma. Så imorgon ska det handlas lite inför bak oså städas lite. Tänkte baka chokladcupcakes! Lite less på tårta faktiskt.. Så det fick bli cupcakes istället!


Receptet kommer från Leila Lindholm som jag tänkte testa! Ser väl lagom smarrigt ut?!


Nej nu ska här krypas ner under täcket! Gud så skönt det ska bli!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0