Helgen!

... Helgen har varit otroligt givande och kurerande! Blev väldigt lugnt då det var en snuvig och sjuk älskling som kom hem i torsdags. Fredag var det som sagt tenta som gällde. Så det var riktigt skönt att komma hem till en lugn hemmakväll då kan jag tala om! Till middag blev det hemmagjord pizza också, mums mums! Och NEJ ingen cola till, bubbelvatten alá soda stream it is! Duktig duktig, varit utan min älskade dryck i närmare en månad nu! Inte illa pinkat! (och all annan läsk också för den delen då jag tidigare bara drack cola så..)

Nu sitter jag och väntar på att broder ska komma förbi med Anja. Ska vara hundvakt åt henne imorgon! Älskling har tuffat iväg för ca en timme sedan så lite ensamt är det allt. Eller mycket! men nog har man att sysselsätta sig med ändå. Ska nog ta och göra mig lite te och se lite tre kronor sen ska det pluggas lite också!

Ikväll börjar även en ny säsong av Spårlöst. Programmet där människor letar upp sina föräldrar som de aldrig träffat i livet. Riktigt spännande och känslofyllt brukar det vara så blir nog en paus till det!


... I fredags tog vi oss en trip till Valbo jag och Jens i brist på annat. Var in på Biltema, Jula och Ikea såklart. Sen blev det två fika också, hihi mums mums! Så himla skönt det där att åka iväg med den man älskar och strosa runt i lite affärer och inte ha bråttom hem till något! Blev lite doftljus och batterier på Ikea annars kom vi hem tomhänt!

Muuums. Doftljusen från ikea luktar faktiskt riktigt fräscht. Har bunkrat upp med ett helt lager nu. Just nu är det de med äppeldoft som jag har fyllt hela våningen med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0