Fynd!

... Var och fyndade idag på Erikshjälpen när jag kom hem från Gävle med Johanna. Hittade en vit söt tekanna! Hittade en på Åhléns igår men den var så konstig i "örat" som man håller i.. Och denna var perfekt för ynka 45kr! Niice.

Huhu känns så tomt att det är torsdagkväll och ändå är det ingen Jens här hemma.. Men jag fick med mig Anja hemifrån päronen iaf! Så blir inte så ensam över natten i alla fall. Höhö!

... Blev även lite halvless i förrgår när jag dammsög och Felice hade ner en blomkruka så den gick i tusen bitar!! Så idag när jag och Johanna var till Majas så hittade jag två krukor i tyg/järn som omöjligt kan gå sönder om de går i golvet! Två till priset av en. Åter igen, niice!


Söt tekanna!


Tåliga blomkrukor!

Nu blir det nåt avsnitt av Tre kronor sen sängen!

Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0