Fluffbabes!

... Fluffbabes.se är en sida som jag faktiskt gillar! Haha lite min stil på gosakerna de säljer där om man säger så. Rosa och glittrigt! Tur man har en sambo som sätter gränser! Annars hade det garanterat varit mer rosa och gulligt i vår lägenhet :)

Men i alla fall så blev det ett litet köp därifrån nu. Har gjort slut på min bodybutter som jag hade därifrån som jag verkligen gillade. Fluffy marshmallow hette den, ja den luktade sviiingott precis som man tror när man hör namnet! Dock fanns den inte kvar nu utan har ersatts med en annan som heter Rosa moln, men det ska tydligen vara något liknande. Inte innehåller det en massa parabener och skit heller vilket, är superbra! Så en sådan burk blev det och även en liten personlig kaffemugg! Hihi.




All I want is a coffee and a pedicure. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0