En dag på vift!

... Dagen började med simning på sporthallen. Tog några längder med Johanna och satan vad jobbigt det är att simma! Hade helt glömt bort hur det tar på krafterna faktiskt! Men skönt efteråt!
När vi var klara bastade vi en sväng och sedan hämtade Johanna (en annan Johanna hehe) upp oss med Sara så åkte vi till Alfta till en affär som heter Ekmans, hade aldrig varit dit förr. De hade i alla fall jättemycket fint där! Hur hade jag kunnat missat den guldklimpen?!

Fick med mig en diskborste och en disktrasa hem!

Hämtade även ut träningskläderna jag beställde idag! Allt var tip top utom adidas jackan som jag fortfarande tvekar på om jag ska behålla.. Den är ju jättekort! Hade velat att den skulle vara lite längre.. Aja får se hur jag gör med den!

Nästa träningspass blir på lördag - Box! :)


Träningsoutfit höhö! Självklart ska Felice vara med på ett hörn..


Diskborste från Iris hantverk, superbra! Disktrasan är i 100% bomull. Har mina i lin tidigare så ska bli kul att testa i bomull! Älskar dessa disktrasor faktiskt, kommer nog aldrig återgå till engångstrasorna man köper på ica.. Dessa kan man ju tvätta och ha kvar hur länge som helst! Sen är de fina också ^^

... Nu blir det lugna gatan tills jag ska hämta hem min bästa man på station! Då blir det middag och mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0