Vintage

... God förmiddag!
Såg att det var några som undrade
om jag gjort designen på bloggen själv, tyvärr mina vänner! Är verkligen kass på sådant så jag har hämtat denna från designadinblogg.se! Finns en massa fina designer där gratis att ladda hem, massa olika stilar :)

Igår blev det en liten trip till Mobackes trädgårdscenter med Johanna. Vi kikade runt lite och avslutade med en fika på Lilla K. Jättegod chokladtryffelkaka åt vi! ska minsann testa göra en själv ikväll! Hittade ett recept som lät mycket bra :) Delar med mig under dagen!

Gjorde sen lite fynd på lite olika affärer när vi åkte omkring lite. En kellogsplåtbox till köket och en liten söt bomullsburk till badrummet :)



Vintage kellogs! :)


Passade bra på hyllan tillsammans med de andra småburkarna :)


Hittade äntligen en burk till bomullen också! Nu fattas det bara en vit trådkorg, ny tvättkorg och en medicinlåda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0