Vårkänslor!

... Första gången idag som jag får vårkänslor för i år! Åh vad jag äälskar den känslan! Man blir så fylld av energi.
Sen har jag en tendens att bli sugen på att städa, rensa, köpa nya gardiner, dukar och fixa och pyssla också! Tror jag måste åka upp till Växbo lin nåt tag och kolla efter en fin löpare. Skulle vilja ha en från Våga-serien i lime. Skulle bli så vårfräscht! Nä måste ta mig dit snart nog!

.. Idag skulle vi ha haft föreläsning i Gävle mellan 9-12 men missade tåget med typ 2 min! Så jävla typiskt.. Så vi åkte och handlade brakfrukost och stack hem till Johanna och käkade där och drack oss pigga på kaffe! Myspys! Sedan åkte jag på dollar en sväng med mamma och inhandlade lite nödvändigt. Sen pyste vi vidare till Sörbo för att hälsa på Bror, Monica och Ella! Var där ett tag och fikade och var ute i solen och drog Ella i pulkan, hon är såå söt! Man blir galen!!


Nu ska jag plocka lite till här hemma och sedan pysa till Johanna igen, kvällen spenderas där då vi båda är gräsänkor ikväll!



Denna vill jag ha i lime! Ge miiiig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0