Trööött!

... Har nu bestämt mig för att skippa big brother ikväll och istället krypa ner i sängen ovanligt tidigt! Är såå himla trött! Inte för att jag har gjort nåt ansträngande idag direkt men vaknade kl 7 trots ledig dag! Typiskt ju..

Var iväg till Röste och hälsade på Bella idag, satte oss ute i solen och drack kaffe! Riktigt härligt! Sedan käkade vi lunch på stan innan det var dags för mig att klippa mig på Donna hos Helen! Riiiktigt skönt var det kan jag säga! Så härligt med genomklippt hår och inga slitna toppar!!

.. Efter friserbesöket blev det en tur till Rengsjö till Majas med Jossan! Jag vet inte hur många varv vi gick där och suktade efter allt mellan himmel och jord! Tog en fika paus också. Kom därifrån med en svart medicinlåda i plåt som jag länge tänkt beställa från nätet men det har alltid varit slut så nu tog jag chansen när de hade dem där :)

Nä nu ska jag släcka lampan och sussa! Imorgon kommer hjärtat hem!!! Åååh vad jag längtar!!!

En bild på söt Felice när vi myste i soffan alldeles nyss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0