Smoothie!

... Idag har det pluggats och jobbats! Kom nyss hem från jobbet och det gick bra även fast det var ett tag sedan jag jobbade och ännu längre sedan jag stod på vitvaror! Men sålde en spis och en frys innan det var färdigt! Maaha!

Senast jag jobbade reserverade jag en kombinerad blender och matberedare från kenwood vilken hade kommit idag! Så nu har jag premiärkört den och gjort en superdupergod smoothie, kusin tipsade om lite recept igår när vi promenerade på kvällen!

I min smoothie hade jag:
-Banan
-Ananas
-Vaniljyoghurt
-Kesella
-Linfröolja

Ett hett tips är verkligen att ha i linfröolja hörrni! Det finns att köpa på hälsokostaffärer. Oljan innehåller massa omega 3, 6 och 9. Vilket är väldigt viktiga fettsyror! Linfröolja är den mest omega 3 rikaste oljan, alltså mycket bättre än fiskoljan! Lämnar heller ingen smak i smoothien, så iväg och köp nu!


Denna har jag nu införskaffat mig! Ligger runt 1000-lappen hos oss på Elgiganten!


Denna linfröolja använder jag mig av! Ekologisk såklart :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0