Rulltårta med smörkräm!

... Hade inget bättre för mig nu på eftermiddagen när jag kommit hem från Gävle (läs orkade inte göra något ansträngande) så jag bestämde mig för att baka lite! Fick bli chokladrulltårta med smörkräm, den ligger på avsvalning nu så har ej testat ännu :) Men det luktar gott!


... Hade seminarium i Gävle idag. Var rätt segt faktiskt.. Vi diskuterade om hur kommunikation kan uppstå och hur det utvecklas. På vilka sätt man kan komunicera med varann, verbalt, kroppsspråk och liknande. Rätt intressant men det blir rätt djupt när man sitter sådär i tre timmar och tänker på hur vi människor når fram till varann utan eller med ord.


Slänger in lite bilder på det jag hittade i Hudiksvall igår!



Kökshanddukar med vackra spetsdetaljer.


Votivljus från Yankee candle. Köpte två stycken men det ena har jag börjat använda redan ;) Dofterna heter vanilla cupcake och den andra hette strawberry ice cream om jag inte minns helt galet. Luktar ljuuuvligt!


Nu ska det göras smörkräm!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0