Promenad.

... Nyligen kommit in efter en låång promenad i solen och blåsten!! Ont i öronen som satan nu kan jag tala om! Man var ju inte direkt själv om att vara ute och gå kan jag ju säga, mötte folk hela tiden fast man gick skogsvägar! Folk var ute och gick, åkte skidor och vette tusan allt. Hundar till tusen var det ute också! Roligt! Tror folk börjar få lite vårkänslor nu :)

Tänkte faktiskt ta mig i kragen och åka till Intersport i eftermiddag och inhandla diverse saker! Nytt pannband skulle jag behöva (som inte släpper igenom en massa blåst!!), en fleecetröja, handledsvikter och en träningsklocka! Sen är jag nöjd :)


Nu har jag en kycklingfilé i ugnen som jag väntar och väntar på, Hungrig!! Ska ätas med sallas och potatisgratäng :) Mums!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0